STardoLL

HiLeLer !!

Bedava eşya alma sırrı
1)süperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. suitine git. bedava bikinin ve topun seni bekliyorr!!

2)60 starpoint kazanma yolu
her giriş yaptığnda medollünde bi deyişiklik yap
ziyaretci def yaz
starblog olustur
album yap
oyun oyna
alısveriş yap
s.s ol
istersn uzun msjlar yaz
kulüplere üye ol
chat yap
scenery yap
bazı kulüplerde yönetici ol
baskalarındn sni oylamalarını iste
istersn uzun msjda yazabilirsn
bu kdr
ama özelliklede s.s lardn sni oylamalarını iste normal üyelere karsın tam 5 kat fazla sayılıyo cnm bunu 2 gün yab gelio

3)become a superstar a tıkla sonra ülkeni united kingdom yap sonra da cep telefonu (SMS) e tıkla sonra orda sana yapmn gerekn şeyleri söylüyo işte bi code 5 YTL fln 5 YTL de 50 kontör

4)cnm s.s lık sırrını veriyorum 30 gün boyunca 12 point alman lazım hergün 12 point 1 gün 11 point alırsan boşa gider tüm herşey 30 kere 12 point alacan üstüste ozamn s.s olyosun jnm

5)12 point artırma yolu içinde en az 50 eşya olan bi scinery yaparsan 12 pointin artar

6)dylan ve coley ark. yolla 2 dolar gelior ark. yolladığında poster kazanaksın

7)2000 puandan sonra stardoll 1 aylık s.s. hedie ediyor

8)bedava-sitem.com dan web sitesi açılıyor

9)bikini ve top için yapılanları temmuzda, ağustosta yapınca başka hedieler geliorr

10)dylan ve coleyi engelleyip yenden eklediğinde extra dolar gelior

11)bux.to ya üye ol gift code veriorr

12)hesabıma gir (alt gr) tuşuna bas 202,203,204,205 yaz puanın 9000 oluor

13)superstarlardan gift code iste istediğin kadar hedie gelior

14)geceleri 8 de hersey bedava oluyor

15)sabahları 8 de her şey bedava oluyor


16)300 STARPOİNT KAZANMA 3 AŞAMADA GERÇEKLEŞİR!
İLK OLARAK
Söyleyeyim 20 tane google sayfası aç ve sonra ******* yaz ilk çıkana tıkla ordan yanda Kaydol yazıyor oraya tıkla açılan sayfada ücretsiz edinin yazıyor oraya tıkla ve msn adresi al! Bilgileri Rastgele yapabilirsin! Sonra aldıktan sonra yine o sayfa da *******i aç yani e-mail sayfasını, sonra stardoll’ü aç ama o e-mailleri bi yere yaz! Unutursun! Sonra stardoll’ün anasayfasında Arkadaşlarınla Paylaş-Starpoint Kazan ksmına tıkla! Sonra E-mail butaonuna bas ve 5’er 5’er e-mail adresLerini yaz oraya 20 tane e-mail adresi bittikten sonra teker teker e-mailleri aç ve üye ol bütün linklere tıkla!(e-maile gelen mesajda) 20 Hesap açmış oluyosun! Dikkat et onaylanmış olsun! Onaylanmamışsa gelmez Starpoint!
Ve bunların hepsini yaptıktan sonra, 100 STARPOİNT geliyor Ertesi gün’

İKİNCİ OLRAK
20 tane google sayfası aç ve sonra ******* yaz ilk çıkana tıkla ordan yanda Kaydol yazıyor oraya tıkla açılan sayfada ücretsiz edinin yazıyor oraya tıkla ve msn adresi al! Bilgileri Rastgele yapabilirsin! Sonra aldıktan sonra yine o sayfa da *******i



ÜÇÜNCÜ OLARAK!
20 tane google sayfası aç ve sonra ******* yaz ilk çıkana tıkla ordan yanda Kaydol yazıyor oraya tıkla açılan sayfada ücretsiz edinin yazıyor oraya tıkla ve msn adresi al! Bilgileri Rastgele yapabilirsin! Sonra aldıktan sonra yine o sayfa da *******i aç yani e-mail sayfasını, sonra stardoll’ü aç ama o e-mailleri bi yere yaz! Unutursun! Sonra stardoll’ün anasayfasında Arkadaşlarınla Paylaş-Starpoint Kazan ksmına tıkla! Y*ılabilir kart kısmına gel! Sonra önizlemeye tıkla! Orda bulunan kağıtlar “Stardolldeki arkadşım ol” linklerinden üye ol ! 20 tane e-mail adresi bittikten sonra teker teker e-mailleri aç ve üye ol bütün linklere tıkla!(e-maile gelen mesajda) 20 Hesap açmış oluyosun! Dikkat et onaylanmış olsun! Onaylanmamışsa gelmez Starpoint!
Ve bunların hepsini yaptıktan sonra, 100 STARPOİNT geliyor Ertesi gün’

BU 300 STARPOİNTİ 100’ER 100’ER KAZANMANI VEYA GÜNLERE DAĞITMANI ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM!
VE STARPOİNTİN GELİP GELMEDİĞİNİ, ARKADAŞLARINLA PAYLAŞ-STARPOİNT KAZAN KISMINA TIKLAYIP ORDAKİ ÇİZELGEDEN TAKİP EDEBİLİRSİN! MSNİN YANINDA 2 TANE TİK İŞATERİ VARSA OL



17)25 $ sırrı
Bak jnm şimdi bu sır şöyle stardoll sitesinin en altında

Gizlilik ilke | Kurallar ve Güvenlik | Bize Ulaşın | Hakkımızda | Satış Hükümleri | Anons verin | Link verin

bu sayfa içinde en de fr es it nl fi pl pt sv cn hk tw ru tr

© Stardoll AB *.


böyle bişey var bu sayfa içinde yazan yerdeki tw dilini seç ülkenide hesabımdan TAYVAN yap sonra sonra kendine 10-15 tane stardoll hesabı aç ama hepsinin ülkesini TAYVAN yap dil olarak da türkçeyi seçme stardoll a girişin hep Tayvan anasayfasından olsun 2-3 gün boyunca 10 hesabından kendine oy gönder ama STARDOLL A KESİNLİKLE TAYVAN IN SAYFASINDAN GİRİŞ YAP VE ÜLKEN TAYVAN OLSUN 2-3 GÜN BOYUNCA. İster yaptığın sahnene oy at ister Covergirl olmak için ikisinde de sana 25 dollar gelicek...Benım arkadasım olan melisa.m nın suıtıne bakablırsın ıstersen o bu yol sayesınde covergırl oldu suıtınde madayası val ıstrsen bak


18)Telefon alma sırrı
Stardesingde bir şey tasarla ve satın al sonra suitine git ve telefonsuitinde

19)Yeni bir üyelik açarsn tanıtımını,albümünü,scneries,me-doll,starblog,arkadaşlık ... teklifi gnderirsen
ve üye çıkışı girişi yaptığında anında 100 point geliyor

20)35 süperstar'dan 5/5 tam oy al COVERGİRL (KAPAK KIZI SEÇİLİYORSUN ) Aynı şey sceneries ve albüm içinde geçerli !


21)Hergün 1 sceneries 50 eşya + 10 kişiden 5/5 oy al STARPOİNT'İN %20 ARTIYOR


22)Oyun listesinde bütün dkny real brand bebeklerını gıydır ! albümüne ekle günde 3 real brand yap ! starpoint %40 artıo ve Daha çok dikkat çekip yayında yayınlanıosun !


23)Günde 30 klübe üye ol 30 klübünde klüp sahibine 5/5 gönder ! Popüler arasına girip onlarında san* *5* oy verme olasılığını yükseltiosun !

24)stardoll a her giriş yaptığında 6 kere üye cıkışı üye girişi butonuna basarsın ! sık girenler listesine girersin ! süperstarsan Catwal listesine gırersın ! normal starsan : yeni kaydolonlara girip hesabına üye çekersin !

25)Her gün POLONYALI ZİYARET ET VE POLONYALININ SCENERİES VE ZİYARET DEFTERİNE YAZ ! VE ONDA 5/5 OY İSTE ! İLK KAPAK KIZI DEĞİL AMA KAPAK KIZI OLMA ŞANSIN VAR ! NEKADAR ÇOK POLONYALI OKADAR ÇOK YUKARI TAŞIRSIN KAPAK KIZLIGINI


26)ca.gamergifts.net/offers.php üye ol ve stardoll süperstar kartı al ! 70 point artsın


27)Her gün sabah 09:00'da ve gece 02:30'da tam bu saatlerde giriş yaparsanız 1$ değil 2$ alıyorsunuz.

28)medollunu değiştir çıkış yap gir bunu 5 kere tekrarla 10 star puan gelir
29)her gün 10 kişinin ziyaretçi defterine bir yorum yapınca 5 puan gelir
30)albüme 3 bebek kaydetmek 2 star puan
31)her gün 5 tane yazı kaydet 3 puan verir

32)her gün 10 klüpte en az 5 konu açman gerekir bu sana 15 puan verir
33)her gün 10 dan fazla kişiyi ark listene ekle kaç puan bilmiyorum

34)Günde 30 kulübe üye ol 30 kulübünde klüp sahibine 5/5 gönder ! Popüler arasına girip onlarında san* *5* oy verme olasılığını yükseltiyorsun

35)bedava alışveriş sırrı:şimdi sabah saat 800o shoptaki bazı mağazalarda bağzı kıyafetler bdv yine aam saat 800o ve geçe40o bazı kıyafetler bdv ve s.s açılıyor.(bu sır çok sevilen bir kişi tarafından alıntı (bunu her gün takip edeceksin

36)Yeni bir hesap aç Yeni açtığın hesabın puanını350o yap ona bir kulüp aç Normal üyeliğinden oraya ilk sen üye ol Sonra yeni açtığın hesabı kapattır Kulüp senindir

37) eşya: eşyanı sandığına koyup bize ulaşına eşyam kayboldu diyip ama eşyanın adını yazmayı unutma eşyayı gönderiolar ben de başka kulüpten duydum söleyen kız oluyo ben denedim dedi ben biraz önce denedim işe yarıcak mı bilmiorm

38) kıyafet: Sabah 08:00, Akşam 20:00 ve gece 04:30'da bazı kıyafetler bedava olyuor ya da superstar için olmuyor.


BİRDEN FASLA OY ATMA SIRRI
HızLı araDan bişey ara MeseLa Meyos yaz ve ara sonra o açıLan sayfada Hi Scinery ve Albüm yazıyo bunardan hangisine 5/5 oy veriJeksen qir sonra o yukarDa yasan yerLerden meseLa aLbüme feriosan oy onun butonuna sağ tıkLa orda 3. sıraDa Yeni PencereDe Aç Die bi seÇenek faR onatıkLa sonra 1 sayfa açıLıJak böLe böLe istedin kadar sayfa aç sonra o sayfaLarın her birine qir ordan 5/5 oy ver teker teker
NOT:Eğer 5/5 oynuzu verdikten sonra sayfa açarsanız 5/5 oy veremezsşniz çünkü o qünLüK HaKKınızı KaybeTmiş oLuyosunuz
starpoint ödüllerini önceden öğrenme sırrı bak cnm odana giriyosun sonra sayfa yenile diyosun yenilediğin sayfada çıkış yapıyosun diğer sayfada minishopa girip starpoint kısmına bakıyosun bu kadar =)